معرفی بازی | دفاع از مزرعه
  • کد مطالب: ۱۳۴۳۳۹
  • /
  • ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۷

معرفی بازی | دفاع از مزرعه

در این مطلب به سراغ بازی ایرانی «شوترلند» می‌رویم، که در آن مزرعه‌ای دارید و باید از آن در برابر حمله دشمن‌ها محافظت کنید.

علیرضا وفایی نیا - در این مطلب به سراغ بازی ایرانی «شوترلند» می‌رویم، که در آن مزرعه‌ای دارید و باید از آن در برابر حمله دشمن‌ها محافظت کنید. روند بازی این‌گونه است که دشمنان از سمت راست صفحه از نقاط خاصی شروع به حرکت می‌کنند و زمین بازی را دور می‌زنند تا زمانی که به آخر مزرعه برسند.

حالا باید با قرار دادن قهرمانان خود، در نقاط دفاعی خاصی از زمین بازی، مانع از رسیدن دشمنان به خط پایان بشوید.

مانند بسیاری دیگر از بازی‌هایی با این مدل، حرکت دشمنان و حملات آن‌ها به صورت موجی اتفاق می‌افتد به این صورت که با گذراندن چند موج از دشمنان ساده، آخر سر نوبت به غول آن مرحله می‌رسد که اگر نتوانید شکستش بدهید، مرحله تکرار خواهد شد.

هم‌چنین اگر از پس دشمنان ساده بازی هم برنیایید و آن‌ها از خط پایان بگذرند، خواهید باخت.

هرقدر به مرحله‌های بالاتر می‌روید، دشمن‌ها قوی‌تر می‌شوند و شکست دادن آن‌ها هم سخت‌تر می‌شود. اما شما هم می‌توانید با جایزه‌هایی که در هر مرحله به دست می‌آورید، قهرمان‌های خود را قوی‌تر کنید تا بتوانند دشمن‌های قدرتمند‌تر را شکست دهند.

در این بازی، استراتژی حرف اول را می‌زند و باید بتوانید قهرمان‌هایتان را در جاهای درستی از مزرعه خود قرار دهید تا از پس همه دشمن‌ها برآیید و شکستشان دهید. 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.